Bundel van Binnenuit – twee gedichtenbundels voor de vrouw die voelt

Gratis verzending
€ 49,90

Soms hoef je niet te kiezen,
maar mag je jezelf ontmoeten in alles wat er is.

Deze bundel brengt mijn twee gedichtenbundels samen. 
Een reis van verstilling naar belichaming,
van voelen naar werkelijk zijn.

In Tussen adem en stilte word je uitgenodigd
om te vertragen, te zakken in het moment
en te luisteren naar wat er in jou leeft.

In Voor de vrouw die je bent
mag je jezelf herinneren,
je kracht omarmen
en ruimte innemen vanuit wie je werkelijk bent.

Samen vormen deze boeken een bedding
waarin je mag voelen, openen en thuiskomen.

Voor de momenten waarop je even stil wilt staan,
of juist dichter bij jezelf wilt komen.

Deze bundel wordt met zorg verpakt en zonder verzendkosten naar je toegestuurd.

Wat andere vrouwen zeggen over de boeken:

"Dit boek raakte me diep. Vanaf de eerste pagina voelde ik emotie binnenkomen en kreeg ik meerdere momenten kippenvel.

De woorden voelen oprecht en liefdevol, alsof je als lezer echt gezien en aangesproken wordt. Het boek herinnert je eraan dat je waardevol bent, dat je er mag zijn en dat je jezelf niet hoeft kwijt te raken. Een boek dat niet alleen gelezen wordt, maar ook gevoeld."

Ank

"Veel herkenning in wat je schrijft. Je geeft woorden aan wat ik heb gevoeld, had ik dit maar jaren geleden gelezen, dan had ik me niet zo alleen gevoeld."

Mari

"Echt zo prachtig hoe Maartje de dingen in woorden weet te brengen. Op een manier die echt binnen komt. En dus ook meteen impact maakt.
Het is een boek wat ik keer op keer erbij pak als ik even niet weet wat ik voel. Ik sla een bladzijde open en het lijkt altijd precies de juiste te zijn ❤️

Dank Maartje voor het delen van jouw werk. "

Nicole

"Het geeft woorden aan wat je op dat moment voelt.
Eerlijk boek, geschreven met rauwe emotie. Veel teksten kun je op verschillende manieren interpreteren en is dan ook meteen toepasbaar op je eigen leven, waardoor je het meeleeft met de auteur. De stijl van schrijven is fijn om doorheen te lezen. Ook zijn er genoeg plaatjes, niet teveel, niet te weinig. Mooi design en loopt chronologisch door.

Het is een boek die je vaker leest, omdat je steeds een nieuw aspect van een tekst kunt ontdekken."

Zoë

"Creatief, mooi, eerlijk, een genot voor het oog (want lezen is leuk, maar dat het er ook nog mooi uitziet helpt zeker mee!).

Herkenbare gedichten en verhalen waar iedereen wel iets van zich in herkent. Zeker een aanrader wanneer je wilt lezen en tegelijk het gevoel krijgt dat iemand snapt waar je doorheen gaat."

Diewertje

“Ik heb het boek van Ms.Maartje gelezen en vind het een open en eerlijk verhaal, helemaal de vrije vlinder spirit zoals ze is.
Dit boek is een aanrader voor hen die door een moeilijke periode weer hun weg proberen te vinden."

Joke

"Wat een bijzonder boek.
Tijdens het lezen voelde ik de emotie echt binnenkomen en kreeg ik tranen in mijn ogen. De woorden raken iets van binnen en laten je stilstaan bij wie je bent en wat je waard bent. Het voelt warm, liefdevol en alsof iemand je door de pagina’s heen zachtjes aanmoedigt en omarmt.
Een boek dat nog lang blijft hangen."

Anita

Voor de momenten waarop je even stil wilt staan of juist dichter bij jezelf wilt komen